JUNIORIT: Kangaskorpi ja Åhman UEFA A -malliryhmäleirille


MP:n Hessu Kangaskorpi ja Aapo Åhman on valittu Suomen Palloliiton UEFA A -valmentajakurssin malliryhmäleirille, joka järjestetään Eerikkilässä 6.–10.7.2026.

Kyseessä on yksi ikäluokan keskeisistä tapahtumista, joka kokoaa yhteen ympäri Suomen lupaavimpia vuonna 2010 syntyneitä pelaajia. Leirillä pelaajat jaetaan joukkueisiin, joita valmentavat UEFA A -koulutuksessa mukana olevat valmentajat.

UEFA A -malliryhmäleirit kokoavat yhteen ikäluokan lupaavimpia pelaajia eri puolilta Suomea. Leirityksen tavoitteena on kehittää pelaajia kokonaisvaltaisesti sekä tarjota mahdollisuus kehittyä kohti kansainvälistä huippua.

Sekä Kangaskorpelle että Åhmanille valinta tarjoaa arvokasta kokemusta kovatasoisessa ympäristössä, jossa pääsee mittaamaan omaa tasoaan maan parhaiden pelaajien kanssa.

Palloliiton uutinen aiheesta löytyy täältä.

MP onnittelee kaksikkoa valinnoista ja toivottaa tsemppiä leirille!